Księgarnia Ekonomiczna Wszystkie nasze publikacje są dostępne w KSIĘGARNI NAUKOWEJ
(filia Księgarni Ekonomicznej Kazimierz Leki Sp. z o.o.)
Al. Solidarności 83/89, 00-144 Warszawa  -  tel. 22 850 10 20  -  www.24naukowa.pl
Księgarnia PROFIT oraz
w Księgarni ekonomiczno-prawniczo-językowej PROFIT

Pl. Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002D

Wydane publikacje


Turysta senior na rynku usług hotelarskich
drukpdfepubmobi

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

nowość

Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik

Recenzent: dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEP

Publikacje elektroniczne

PDF1,1 MB
ISBN: 978-83-65648-30-3
ePUB2,8 MB
ISBN: 978-83-65648-31-0
MOBI 5,4 MB
ISBN: 978-83-65648-32-7

czytelnia on-line ibuk.plebookpoint.plgdzie kupić/przeczytać
Publikacja drukowana

44.00 PLN


oprawa miękka, klejna
format: B5
liczba stron : 108
wydana: maj 2018
ISBN: 978-83-65648-29-7

gdzie kupić/przeczytać
    opis    
spis treści
„Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych, nowych potrzeb turystów seniorów, a także ich podziału na różne segmenty.
(…) Poruszana w monografii tematyka może być interesująca dla różnych kręgów odbiorców reprezentujących zarówno stronę praktyczną rynku usług hotelarskich, jak też osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną na ten temat”.

Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wstęp
  • 1. Senior na rynku usług turystycznych
    • 1.1. Starzenie się społeczeństwa jako ważna determinanta zmian na rynku turystycznym
    • 1.2. Klasyfikacja seniorów na rynku turystycznym
    • 1.3. Aktywność turystyczna seniorów
    • 1.4. Preferencje seniorów jako wyznacznik działań przedsiębiorstw turystycznych
  • 2. Rola potrzeb i oczekiwań turystów seniorów w kreowaniu produktu hotelarskiego
    • 2.1. Teoretyczne aspekty rynku usług hotelarskich
    • 2.2. Elementy produktu hotelarskiego dedykowanego turystom seniorom. Ujęcie teoretyczno-empiryczne
      • 2.2.1. Znaczenie lokalizacji obiektu hotelarskiego dla turystów seniorów
      • 2.2.2. Przystosowanie infrastruktury obiektu hotelarskiego do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów
      • 2.2.3. Dostosowanie usług obiektów hotelarskich do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów
    • 2.3. Wybrane typy obiektów hotelarskich spełniające potrzeby i oczekiwania turystów seniorów
      • 2.3.1. Obiekty hotelarskie „przyjazne dorosłym”
      • 2.3.2. Obiekty hotelarskie typu „medical SPA”
  • 3. Gospodarowanie kapitałem ludzkim w hotelarstwie w aspekcie zmian demograficznych
    • 3.1. Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie
    • 3.2. Działania retencyjne jako instrument kształtowania kadr hotelarskich na potrzeby obsługi turystów seniorów
    • 3.3. Znaczenie personelu hotelu w obsłudze turystów seniorów
    • 3.4. Miejsce personelu w komunikacji marketingowej hotelu adresowanej do segmentu turystów seniorów
  • Zakończenie
  • Bibliografia

do góry ⇑

© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.