Księgarnia Ekonomiczna Wszystkie nasze publikacje są dostępne w KSIĘGARNI NAUKOWEJ
(filia Księgarni Ekonomicznej Kazimierz Leki Sp. z o.o.)
Al. Solidarności 83/89, 00-144 Warszawa  -  tel. 22 850 10 20  -  www.24naukowa.pl
Księgarnia PROFIT oraz
w Księgarni ekonomiczno-prawniczo-językowej PROFIT

Pl. Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002D

Zapowiedzi


widok szczegółowy   widok skrócony
Aktywność promocyjna polskich miast

Aktywność promocyjna polskich miast

Istota, determinanty, doświadczenie

zapowiedź

Sebastian Brańka

W książce przedstawiono istotę promocji jako narzędzia wykorzystywanego przez miasto do oddziaływania na różne grupy odbiorców oferty miasta. Wskazano przy tym, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta, na co wskazują zarówno publikacje naukowe, jak i praktyka działania samorządów.

Szczególnie istotną wartością książki jest oparcie się na wynikach badań przeprowadzonych przez Autora wśród 51 spośród 59 największych miast Polski. Dane zebrane od władz samorządowych pozwoliły na zastosowanie metod statystycznych oraz taksonomicznych, które posłużyły do analizy oraz oceny aktywności promocyjnej badanych miast oraz jej uwarunkowań.

Współtworzenie wartości na aktywnym rynku konsumenckim

Współtworzenie wartości na aktywnym rynku konsumenckim

zapowiedź

Redakcja naukowa: Jadwiga Stobiecka

Mariusz Łapczyński, Jolanta Mirek, Grażyna Plichta, Jadwiga Stobiecka

W monografii skoncentrowano uwagę na współtworzeniu wartości na aktywnym rynku konsumenckim z wykorzystaniem różnych podejść badawczych i przykładów.

© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.