Księgarnia Ekonomiczna Wszystkie nasze publikacje są dostępne w KSIĘGARNI NAUKOWEJ
(filia Księgarni Ekonomicznej Kazimierz Leki Sp. z o.o.)
Al. Solidarności 83/89, 00-144 Warszawa  -  tel. 22 850 10 20  -  www.24naukowa.pl
Księgarnia PROFIT oraz
w Księgarni ekonomiczno-prawniczo-językowej PROFIT

Pl. Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002D

Zapowiedzi


widok szczegółowy   widok skrócony
Dozwolony użytek przedmiotów praw pokrewnych

Dozwolony użytek przedmiotów praw pokrewnych

zapowiedź

Sławomir Tomczyk

Recenzent: prof. dr hab. Ewa Ferenc-Szydełko, prof. UO

Przegląd możliwości swobodnego korzystania z dóbr prawnie chronionych, takich jak artystyczne wykonania, wideogramy czy fonogramy.

Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego

Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego

Wyzwanie XXI wieku

zapowiedź

Elżbieta Szaruga

Recenzent: prof. dr hab. Elżbieta Mączyńska-Ziemacka

O kierunkach i następstwach decyzji ekonomicznych w świetle zagrożenia sekularną stagnacją i wyzwań zrównoważonego rozwoju.

Program lojalnościowy – od zbierania punktów do grywalizacji

Program lojalnościowy – od zbierania punktów do grywalizacji

zapowiedź

Urszula Chrąchol-Barczyk

Recenzent: prof. dr hab. Tomasz Sondej

Najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w programach lojalnościowych. Case study najlepszych polskich programów.

Umowa przewozu osób

Umowa przewozu osób

zapowiedź

Dorota Ambrożuk, Daniel Dąbrowski, Krzysztof Wesołowski

Recenzent: dr hab. Joanna Kruczalak-Jankowska, prof. UG

Omówienie przepisów prawa regulujących umowę przewozu osób
w poszczególnych gałęziach transportu, pochodzących od różnych
prawodawców i tworzonych w różnym czasie.

Współtworzenie wartości na aktywnym rynku konsumenckim

Współtworzenie wartości na aktywnym rynku konsumenckim

zapowiedź

Redakcja naukowa: Jadwiga Stobiecka

Mariusz Łapczyński, Jolanta Mirek, Grażyna Plichta, Jadwiga Stobiecka

W monografii skoncentrowano uwagę na współtworzeniu wartości na aktywnym rynku konsumenckim z wykorzystaniem różnych podejść badawczych i przykładów.

Aktywność promocyjna polskich miast

Aktywność promocyjna polskich miast

Istota, determinanty, doświadczenie

zapowiedź

Sebastian Brańka

W książce przedstawiono istotę promocji jako narzędzia wykorzystywanego przez miasto do oddziaływania na różne grupy odbiorców oferty miasta. Wskazano przy tym, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta, na co wskazują zarówno publikacje naukowe, jak i praktyka działania samorządów.

Szczególnie istotną wartością książki jest oparcie się na wynikach badań przeprowadzonych przez Autora wśród 51 spośród 59 największych miast Polski. Dane zebrane od władz samorządowych pozwoliły na zastosowanie metod statystycznych oraz taksonomicznych, które posłużyły do analizy oraz oceny aktywności promocyjnej badanych miast oraz jej uwarunkowań.

Startupy

Startupy

Wyzwania dla zarządzania i edukacji

zapowiedź

Agnieszka Skala

Recenzenci: prof. dr hab. Jerzy Cieślik; dr hab. Agnieszka Kurczewska, prof. UŁ

startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych

© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.