Księgarnia Ekonomiczna Wszystkie nasze publikacje są dostępne w KSIĘGARNI NAUKOWEJ
(filia Księgarni Ekonomicznej Kazimierz Leki Sp. z o.o.)
Al. Solidarności 83/89, 00-144 Warszawa  -  tel. 22 850 10 20  -  www.24naukowa.pl
Księgarnia PROFIT oraz
w Księgarni ekonomiczno-prawniczo-językowej PROFIT

Pl. Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002D

Nowości


Program lojalnościowy – od zbierania punktów do grywalizacji
drukpdfepubmobi

Program lojalnościowy – od zbierania punktów do grywalizacji

nowość

Urszula Chrąchol-Barczyk

Recenzent: prof. dr hab. Tomasz Sondej



Publikacje elektroniczne

PDF10,3 MB
ISBN: 978-83-65648-86-0
ePUB9,5 MB
ISBN: 978-83-65648-87-7
MOBI 18,8 MB
ISBN: 978-83-65648-88-4

czytelnia on-line ibuk.plebookpoint.plgdzie kupić/przeczytać
Publikacja drukowana

49.00 PLN


oprawa miękka, klejona
format: B5
liczba stron : 120
wydana: sierpień 2018
ISBN: 978-83-65648-85-3

gdzie kupić/przeczytać
    opis    
spis treści
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
  • Wstęp
  • 1. Lojalność a inne kategorie ekonomiczne
    • 1.1. Zadowolenie klienta
    • 1.2. Satysfakcja klienta
    • 1.3. Lojalność klienta
  • 2. Program lojalnościowy
    • 2.1. Istota programów lojalnościowych
    • 2.2. Rodzaje programów lojalnościowych
    • 2.3. Charakterystyka programów lojalnościowych skierowanych do konsumentów (B2C) oraz w segmencie B2B
  • 3. Budowa programu lojalnościowego
    • 3.1. Etapy budowy programu lojalnościowego
    • 3.2. Strona internetowa
    • 3.3. Komunikacja
    • 3.4. Nagrody
  • 4. Nowe rozwiązania w programach lojalnościowych
    • 4.1. Grywalizacja w programach lojalnościowych
    • 4.2. Big Data w programach lojalnościowych
  • 5. Budowanie relacji z klientami poprzez program lojalnościowy
  • 6. Programy lojalnościowe B2C – wybrane studia przypadków
    • 6.1. Nagrody przyznawane programom lojalnościowym w Polsce
    • 6.2. Payback
    • 6.3. Mój Empik
    • 6.4. Ikea Family
    • 6.5. Smyk i Spółka
    • 6.6. Priceless specials
  • 7. Programy lojalnościowe B2B – wybrane studia przypadków
    • 7.1. Rock Town
    • 7.2. Grohe Smart
    • 7.3. Zyskuj z 6-tym Zmysłem
    • 7.4. ZielonoMocni Wyzwanie Mocy
    • 7.5. Hortex Premia
  • Bibliografia

do góry ⇑

© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.